Tratamente naturiste, terapii complementare, produse CaliVita
Prima paginaAfectiuniCatalog produseTerapiiRemedii naturisteAfacerePromotiiPrincipii naturaleStil de viata
Cosul de cumparaturi

Produse adaugate:

 Momentan, cosul dvs. este gol.

Comanda telefonic: 0736.737271

Recomanda pagina curenta

  Fibromialgia

Ce este si care sunt cauzele?

Fibromialgia este caracterizata de durerea si rigiditatea muschilor, ligamentelor, tendoanelor si fibrelor. Durerea se intensifica atunci cand se apasa pe anumite puncte. De asemenea, este insotita de oboseala intensa, slabiciune si dereglari ale somnului. Simptomele sunt legate de starea vremii si se agraveaza la frig si la umezeala, sau la suprasolicitare fizica. Cauza concreta a fibromialgiei inca nu a fost identificata.

Cand trebuie sa mergeti la doctor?

Daca aveti dureri musculare permanente si dereglari ale somnului.

Lista simptome / boli si tratament aferent

Indicatii pentru viata de zi cu zi

Incercati sa dormiti pe saturate. Dormiti pe o saltea tare. Puneti pe zona dureroasa un prosop cald si ud si acoperiti-1 cu folie de plastic, peste care puneti o perna electrica, timp de 15 minute. Beti multa apa sau suc de legume pentru a elimina toxinele. Faceti regulat exercitii fizice: mergeti pe jos sau inotati. La inceput s-ar putea sa va doara mai tare, dar daca mariti treptat efortul si continuati cateva luni, durerea se va reduce mult.

Ce nu trebuie sa faceti

Nu consumati prajeli. Evitati cofeina si alcoolul. Nu mancati prea multe dulciuri.

Remedii traditionale

Puneti sare calda : prajiti usor 500 g de sare, apoi inveliti-o intr-un tifon indoit in trei si tineti-o pe locul dureros cate 15 minute, de doua ori pe zi. Aveti grija sa nu va ardeti. Mergeti pe pietris: pe un teren neted, faceti o alee de pietris lata de 60 cm si lunga de 6 m. Mergeti zilnic pe ea descult, timp de 15-20 de minute, pe o perioada lunga. La inceput puteti purta sosete, pentru a atenua senzatia neplacuta. Daca va simtiti gleznele obosite, renuntati la acest remediu. Puneti intr-o cutie cateva mingi de tenis si rostogoliti-le cu talpile cat mai multa vreme, in timp ce va uitati la televizor. Mergeti prin casa pe varful picioarelor (cu calcaiele ridicate). Puneti pe podea o bata de baseball sau o teava cu diamentrul de 4-5 cm si rostogoliti-o lent, inainte si inapoi, cu talpile, timp de 20 de minute zilnic. Masati-va cu un aspirator reglat la minimum: scoateti peria si aplicati tubul pe locul dureros, ca sa-1 aspire. Ridicati un pic tubul, dar nu-1 desprindeti complet de piele. Tineti-1 zece secunde, apoi treceti la alt punct. Nu masati direct locurile dureroase. Stati culcat pe burta si rugati pe cineva sa va aplice orice combinatie a urmatoarelor variante (care va convine), o data pe zi: Cu patru degete se apasa si se framanta usor spatele, timp de doua minute, pentru a incalzi muschii. Cu podul palmei se impinge usor pielea de pe ambele parti ale coloanei vertebrale, de trei ori, pentru a destinde muschii.

Comentarii (0)

Nume
E-mail ( nu se publica online )
Comentariu
Ca masura de securitate, va rugam sa tastati literele de mai jos exact asa cum apar.
»


Drepturi de autor © Terapii-naturiste.ro 2008 - 2015